torsdag 18 augusti 2011

Need you now

Haha, alltså jag undrar när jag ska sluta förvånas över mig själv!
Idag när jag var ute och gick (som för övrigt var hur underbart som helst), så satte jag upp håret i en hästsvans. Och som vanligt hade jag musik i öronen. När jag går där och finular så kommer ett oväntat ljud i öronen och jag tror att det är något bakom som låter, så jag vänder huvudet om. Rätt snabbt! Och som jag skrämmer mig själv. Jag får för mig att det är något som kommer mot mig precis när jag vänder mig om. Så jag skriker till och hoppar högt, blir helt enkelt jätterädd! När jag hoppat och skrikit så kommer jag på att det faktiskt var min tofs som kom mot mig, haha!
Hur dum känner man sig inte då?! Jag hoppas VERKLIGEN att ingen såg mig, dom måste ju tro att jag är helt dum eller något i så fall. Jaja, om någon såg mig så gjorde jag kanske att dom fick ett gott skratt, då får jag väl bjuda på det då, haha!

Måste bara berätta om en sak som en kund sa till mig idag. Vet inte hur vi kom in på det. Men i alla fall berättade han att en kompis till honom (han var kanske 55?), vad hans mamma hade sagt honom. Hans mamma var visst lite snurrig. Så sa om till honom en gång, något som hon tyckte var mycket klokt. Hon sa:
" Tänk på att inte skaffa barn utan att det finns en mamma ". Haha, jag undrar hur det skulle gå till. Förstår ju vad hon menar, men det blev lite roligt. Höhöh!

Nu ska jag njuta av denna fina kväll! Ha det fint!
/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar