söndag 21 augusti 2011

Step up

Helg! Men varför är helgerna så korta? Och varför ska dom gå så fort...Aja än är den inte slut! Och än finns roligt att se fram emot.

Hade en jättemysig lördag igår med Louise. Var mycket bra och fint tycker jag. Hon är bra hon! Precis vad jag behövde. Idag har jag sovit. Jag har sovit så det smäller om det. Men himlar vad skönt det var. Det behövde jag också.
Så nu ser jag fram emot kvällen som också kan bli mycket bra. Tror jag.

Tänk vad bra livet får vara ibland. Det är nästan oförskämt bra. Borde man skämmas över det? Nej, är mitt svar. Trivs alldeles för bra för att skämmas över det.

Nu ska ni får höra något otroligt. I fredags satte jag på en film på kvällen. Är inte det otroligt?! Vet inte när det hände senast..Första gången sen jag flyttade hit i alla fall, ojoj. Men när jag kollat klart på filmen så inser jag att jag redan har sett denna en gång innan. Haha, inte alla som kan kolla på en film två gånger och även andra gången inte veta alls vad som kommer hända eller något. Eller att man ens har sett den. Men jag fattar inte varför jag är sådan, helkonstigt.
Man kan sitta och kolla på en film, och sen i mitten komma på att man KANSKE har sett den innan. Men man har inte en aning om vad som händer sen. Haha, jaja...EN film blir ju inte tråkig då i alla fall.

Nu ska jag nog baka knäckebröd tror jag, om jag orkar, höhö!

Ha en bra söndag vänner!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar