onsdag 17 augusti 2011

Turn around

Redan onsdag..Vart flyger veckorna förbi? Helt sjukt vad tiden går! Speciellt denna da´n! Var det inte nyss morgon och man låg i sängen och tänkte: "Bara fem minuter till.."!?

Måste bara berätta om något som hände igår, som jag glömde skriva.
Jag lagade mat igår, det ni! Massa mat dessutom, tänkte att när jag väl lagar mat ska jag göra så det blir lite matlådor. Det blev inte LITE matlådor. Det blev MASSA! Hur som helst. När jag hade hällt upp i burkar, så skulle jag låta de svalna lite innan jag kunde ställa dom kallt. Så jag placerar dom på matbordet, och jag hade öppet fönster..Inte smart. Så när jag vänder mig bort från bordet så hör jag en duns. Jag vänder mig om, och vad sitter på bordet om inte hyresvärdarnas katt! Haha, hon sitter där och bara kollar på mig, precis som "Jag kände att det luktade mat, här är jag!" Haha, lite kul tycker jag, hur en katt kan hoppa upp för fönstret bara sådär. Så nu vågar inte jag lämna mat på bordet när det är öppet fönster, och jag inte är där!

Nu sitter jag här och funderar på hur dumma humlor/getingar/bin/flugor och liknande är. Hur dom flyger omkring på insidan av fönstret och inte hittar ut fast det är öppet. Hur dum får man vara? Dom kom ju in, då fattar dom väl att dom ska ut genom samma hål. Dumma djur det där!
Så höga, och högst ointressante funderingar har jag idag! Haha! Ibland får det väl vara lite oseriöst och lätt?!

Nu ska jag dra fram dammsugaren för att jag känner för det! Inte ofta man gör det, så man får väl passa på. Även om jag dammsugade för inte längesen, och det egentligen inte behövs, höhö!

Ha en bra kväll finingar!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar