torsdag 11 augusti 2011

Somliga går med trasiga skor

Just nu känner jag såhär: TUMMEN UPP!!! Den största tummen upp vill jag ge till mitt jobb. Bara för att. Bara för att det är så bra. För att folket är så bra. För att det är så roligt. Bara för att jag har roligt. Bara för att vi nu idag fick igång våran kortdragare! För att jag trivs så hiiiiimla bra! För att man får göra det man gillar så starkt på arbetstid. För att jag har roligt där. Alltså, för att jag helt enkelt har det för himla bra där!
En annan tumme upp jag vill ge är alla fina vänner man har omkring sig. Bara för att ni är så bra, och för att jag saknar många av er massa!
Sen ger jag en tumme upp till min lilla stuga. Bara för att den är så mysig, och för att jag verkligen trivs här! Haha.

Det var dom tummarna jag hade för idag, vilket för mig räcker alldeles ypperligt för att vara glad och må bra!

Nu ska jag ha en mysig kväll under min myspläd i soffan med en mugg te.
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar