måndag 22 augusti 2011

Hurry boy, she´s waiting there for you

Det är såhär. Denna veckan är inget annat än bra! Så himla bra! Och jag är GLAD!
Även om man gick upp tidigt idag för att handla blommor, och det har varit en lång dag, så känner jag mig pigg som en lärka. Lär inte somna än på några timmar.

Haha, tänkte på det idag när jag var och handlade blommor. Jag undrar varför alla har skåpbilar när dom ska handla? Hmm...Kanske för att dom ska slippa fälla ner varenda säte? För att slippa stå en halvtimme och möblera om allt för att få plats? Kanske för att kunna sitta normalt i sätet, och inte behöva ha ratten i magen? Kanske för att kunna växla ordentligt? Kanske för att helt enkelt göra det hela lite lättare? Höhö! Hmm, jag tror jag förstår varför alla har skåpbilar, eller i alla fall större bil än vad jag har. Min bil är helt enkelt inte anpassad efter att köpa blommor med. MEN, allt ska väl inte vara lätt. Alltid spännande med utmaning. Eller?! Men vill man så går det, det håller jag på.

Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar