måndag 7 juli 2014

Det blev en dag på stranden

Haft en underbar dag med varmt (läs kokahett) väder. Så nu sitter jag här något röd och varm om skinnet, men det hör sommaren till. Och ja, jag har smörjt in mig...

I vanliga fall är jag världens mest planerarmänniska. Men här är det som att man släpper allt. Tar det som det kommer, gör det man känner för. Haha plus att jag känner mig som en pensionär. Här sitter vi i förtältet och löser korsord;) men var vad vi kände för just nu, så då gör vi det. Underbart! Här får ni lite bilder från dagen

Haha Patrik upptäckte att han suttit med halsband i solen igår;) 

Bästa stranden

Bästa strandväskan 

Väldigt intressant bok

Berömda benbilden ;) 

Och grillat till middag! 

Nu blir det nog en kvällspromenad.
Ha det gott, kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar