måndag 7 juli 2014

Underbara böda

Hej i solskenet!
Sitter utanför förtältet på böda och har det så himla bra. Vilken avkoppling det är att vara här! Göra precis vad man känner för och bara vara. Underbart! 

Älskar att börja morgonen här med en morgonpromenad för att sedan sätta sig och äta en härlig långfrukost! Kvalitetstid kallar jag det. På hög nivå! 

Julia, min syster tipsade mig om dessa chipsen när vi var och handlade igår


Supergoda! Lite hetta och krispiga o goda. Även om inte bönor egentligen inte ingår i paleo får man ju göra undantag. Det är ju semester!;) och bönor är ju inte direkt onyttigt.. Innehåller dessutom inte massa konstigheter, utan rena råvaror utan massa tillsatser! Tummen upp på det tycker jag. 

Nu tror jag snart att jag släpar fötterna mot stranden så man kanske kan få lite färg på sig! 

Ha en go dag! (Har knappt koll på vad det är för dag, men måndag är det va?) 

Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar