måndag 14 juli 2014

Hälsovecka

Gokväll!

Jaha, då har jobbarveckan dragit igång! Oj vad fort man kommer in i jobbet! Men skönt att veta att det bara är en vecka! För sen väntar ju faktiskt hela två veckors semester till! Underbart! 

Denna veckan är inte p hemma, så då tänkte jag köra en riktig hälsovecka. Det är mitt mål iaf! En vecka med massa träning, promenader, go mat och massa egentid. Sånt som gör gott för själen. Har länge tänkt att jag ska börja dricka citronvatten med ingefära på morgonen. Men tror ni jag har kommit så långt? Nä. Så tänkte att nu är det perfekt tid för det, när jag ändå ska ha min hälsovecka. 


Så nu är det citronerna och jag som hänger på mornarna. 

Hoppas ni alla haft en fin dag och får en fortsatt fin kväll. Nu blir det kvällspromenad. 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar