torsdag 31 juli 2014

Denna gången gillt

Hej alla underbaringar!
Sa jag inte att om jag skulle skriva att det var superväder skulle det bli tvärtom? Blev kanske inte helt tvärt om. Men när jag vaknade igår regnade det och åskade, och strömmen hade gått. Så jag tog mig en mysstund och tände ljus och virkade:) 

Ganska mysigt faktiskt! 

Men sen blev vädret bättre och vi åkte till Borgholm. (Denna gången utan allergichock, tack o lov) Julia, min syster var med och vi köpte varsina röda träskor! Superfina! Kommer bild. Sen tog vi en lunch. Måste säga att det var en riktigt bra lunch! 

Sommartallrik! 

Sen inatt drog ovädret till på riktigt. Brukar inte vara rädd för åska och blixt, men inatt var jag faktiskt det. Smällde och blixtrade konstant, plus att man känner sig så oskyddad i en husvagn. Känns annat hemma. Så tog ett tag innan jag somnade... 
Men imorse var det fint igen! Så idag har det blivit en dag på stranden. Och nu taggar jag träning. 

Så summa sumaro får jag nog fortfarande säga att jag haft tur med vädret. Har ju bara varit på natten;) 

Ha en fortsatt go dag. Jag ska suga ur det sista av Öland, för imorgon bär det av igen. 
Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar