lördag 5 juli 2014

On the road again

Hej hopp! Här var dålig uppdatering! Denna veckan har verkligen varit fullt ös medvetslös. Så har inte riktigt hunnit med bloggen.. Men nu har jag en veckas semester, så nu blir det bättring!:)

Just nu sitter vi i bilen på väg till Öland. Såå härligt det ska bli. När man är iväg är jag som bäst på att koppla av, så blir nog en avslappnad och go vecka. Är usel på att kunna koppla av hemma tyvärr.. Då ser jag bara allt som måste göras, och blir lätt rastlös. Är man iväg finns inte så mycket att göra. Så då kan man sitta ner o läsa en bok med gott samvete. Ta en promenad. Ligga på stranden. Njuta och göra det man känner för helt enkelt. Kommer bli underbart. 

När man åker iväg såhär tycker jag det blir ganska mycket planering med mat innan. Så i veckan har jag bakat lite bröd, någon kaka, knäckebröd och så hann jag mixtra fram ett bullrecept. Det bullreceptet måste ni bara få receptet på, blev såååå himla gott. Men ni får vänta lite, så läskar med en bild sålänge:) 


När tom p tycker det är gott, då vet man att man har lyckats! Skulle kanske inte passa in på Nobel utseendemässigt, men definitivt smakmässigt! 

När vi kommer till Öland väntar min underbara familj där. Får umgås med dom till imorgon, sen har p o jag en vecka framför oss. Nu är det inte mycket som kan få mig på dåligt humör! 

Hoppas ni har det gott och får lite sol på er! Det hoppas jag vi kommer ha i veckan.. 

Ta hand om er! Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar