söndag 31 augusti 2014

Händer inte mycket här..

Hej alla fina!
Här händer inte för mycket precis. Det mest ansträngande jag gjorde igår var typ att gå in i duschen.. Då förstår ni nivån här! Vet inte när eller ens om jag gjort så lite på en dag innan.. Jag är van vid att det går i 120... Men kanske behövligt?! 
Idag har jag iaf kommit upp lite mer! 

Försöker få i mig lite energi, men går sådär. Maten ser ut ungefär såhär 


Ungefär det jag får i mig.. Är i alla fall fyllt med bra vitaminer och antioxidanter!... 

Hittade denna, vilken jag anser är bra! Bättre att få i sig den än inget.. Smaken kan jag dessvärre inte säga något om;) 

Och mitt varma vatten smaksätter jag (kanske mer borde skriva häller i, eftersom jag inte känner någon smak) med denna honungen 
Mycket bra för halsen! 

Nu ska jag fortsätta kurera mig, så hoppas jag på roligare uppdatering senare.. 

Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar