onsdag 20 augusti 2014

Supersmarriga chokladmuffins

Hej solstrålar!
Kan ni fatta att vi redan är förbi mitten av augusti? Jag kan det inte! Var tar tiden vägen liksom.. Tyckte nyss man såg fram emot värmen! Ska jag vara ärlig så älskar jag hösten. Krypa upp i soffan med en kopp te, alla mysiga koftor och halsdukar.  Kunna gå och lägga sig tidigt utan att få dåligt samvete, sitta i soffan en kväll utan att känna att man måste ut. Tända massa ljus, ja jag gillar det! 

Igår testade jag att göra ett par muffins. Ni vet Fredrik som var med i hela Sverige bakar? Han gör lite paleobakverk ibland, och hade hört att hans muffins skulle vara så himla goda. Jag blev inte besviken! Som "vanliga" muffins. Till och med p tyckte dom var goda. Bra betyg! 

Sådär chokladiga och härligt goda! 

Mmm, mums! Men gör dom nog lite mindre nästa gång, blev mastigt med en sån stor! 

Receptet hittar ni här: http://tidningenland.se/category/bloggar/fredriksfika/paleo/

Ha en fortsatt fin kväll! 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar