måndag 30 juni 2014

Fun fact

Hejsa hoppsan! Måndag och ny vecka! Vad mer ska man säga? En dag närmre semester (som är väldigt efterlängtad) och en hel vecka med massa saker framför. Jag gillar måndagar.
Dagen har bestått av jobb, men har inte varit direkt svårt eftersom att jag är ledig imorgon. Hur skönt?

Men nu till det roliga. Jag brukar inte äta pommes så ofta, typ aldrig. Men när jag fick veta detta tänker jag definitivt inte äta det något mer. Så gott är det inte så det är värt det. Varför vill jag inte ha det något mer då? Jo. Om du har klämt i dig en mellan pommes från McDonalds så krävs det 514 burpees för att bli av med alla dom. 514 burpees!! Så mycket gillar jag inte pommes så det är värt alla dom..


Nej, det är det inte värt!;) 
Nu ska vi äta lite mat, och sedan blir det en promenad! Ha en bra kväll

Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar