tisdag 24 juni 2014

Underbar ledig dag!

Åh vad jag älskar att vara ledig en dag mitt i veckan. Få massa gjort och även bara göra vad man känner för.
Började dagen med ett träningspass som hette duga. Var glad att jag kunde ta mig hem efter. 
Upplägget var: 
2 km spring på rullband
2 km cykling
1,5 km rodd 
Allt 3 varv så fort du kan. 3 varv och du är en pöl. I alla fall var jag det! 

Gick en sväng på stan och köpte mig lite träningskläder. Brukar göra det som belöning ibland;) sen gick jag förbi norrgatan och köpte något som jag suktat efter länge 


Nu blir det lyxigt att dricka smoothie i sommar! Tycker smoothie kan vara ganska tråkiga i glas, så hur mycket roligare blir det inte i dessa?? Mums! 

Har även bakat lite bröd. Blev "under vårt taks" strikta paleofrallor (Supersmarriga, och supersmidiga) och även deras nötbröd som är himmelskt gott. Båda två smidiga och riktigt mättande. Nötbrödet står i ugnen just nu, så här kommer frallorna 


Haha, som ni märkt så är jag inte så bra på att ta bilder;) blir lite hur som. I helgen när jag bakat en chokladkaka (som ni ska få recept på) skulle jag göra mig till och försöka få en bra bild. Detta blev resultatet... 


Haha lite suddigt och ofokuserat;) men supergott! Så håll tillgodo. 
Nu ska jag greja lite till och ikväll blir det en tripp till Göteborg. Roligtroligt! 

Ha en fortsatt fin dag, kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar