fredag 1 augusti 2014

En fin kväll

Då satt man i bilen igen. Har blivit några timmar i bilen denna semestern, men lätt värt det. Denna gång styr kosan mot min familj.

Igårkväll åkte jag och Patrik tillsammans med min syster och hennes pojkvän till raukarna. Är väl egentligen inga riktiga raukar, men väldigt fint och mysigt ställe. Vi hade med oss grillen och var där tills solnedgången. En mycket bra kväll! Här får ni lite bilder (ett par av alla, jag vet inte hur många, vi tog) 

Grillade den obligatoriska och goda ölandskorven (dessutom en bra korv) I brist på korvbröd blev det sallad till, men gott! 

Lyxade även till det med efterrätt i form av grillad banan med mörk choklad. Mums! 

Fulade oss framför kameran;) 

Helt normala.. 

En helt klart fin kväll! 

Min fina syster<3 
Men nu blir det att träffa resten av familjen. Ha det fint! 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar