torsdag 16 april 2015

Boktips!

Hej!
Ska strax iväg på ett möte. Där ska vi skriva på för huset och bygglov och allt. Det kommer nog att bli min mest betydelsefulla underskrift hittills, och kanske någonsin. Alltså ni fattar inte vad jag bara vill att allt ska börja nu. Att vi kan börja ta på oss arbetskläderna och slita tills man är helt slut. (Förmodligen kommer jag inte säga det om några månader när vi är mitt upp i det och allt troligtvis bara är jobbigt;)) Fast jag kommer tänka att varenda litet dra man gör i huset är ett drag mot rätt håll. Jippiee! 

Men nu till mitt lovade boktips!
Har lagt upp ett par recept här innan inspirerade från denna boken. Men jag tycker att den är så bra, så jag vill verkligen tipsa om den! 
Du behöver inte direkt vara ett hälsofreak för att gilla den. Finns något för alla. 



Har testat denna créme  bruléen och den kan jag varmt rekommendera. Så himla god! Ett bättre alternativ till den vanliga. Och i min smak godare. Men det är nog för att jag tycker att vanlig blir för sliskig och söt.

Har inte testat detta än, men det står på min att-testa-lista ;)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar