måndag 30 juni 2014

Brännvin i kikar'n

Hejsan hoppsan!
Igår hade vi en riktig slappardag, så himla skönt. Vi avslutade dagen med att gå på teater. Brännvin i kikarn, såååå rolig! Var faktiskt bättre och roligare än jag trodde innan. Plus såå mycket folk. Trodde inte att det var så stort, faktiskt. 

Dag-Otto, vad vore det utan honom. Haha så klockrena kommentarer och uttryck! Väl värd att åka och kolla på säger jag bara! 

Slappar-outfit på det! 

Men idag var det måndag igen. Och vart tog den dagen vägen? Fullt ös på jobbet och nu med lite mat i magen tänkte jag fortsätta kvällen med lite ärenden. Ska bort imorgon, så tänkte ta med mig lite citronbollar dit. Hemmagjort är alltid bra att ge bort:) så nu ska jag gå och baka lite! 

Ha en fin kväll! 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar