söndag 22 juni 2014

Got my energy back!

Hej alla fina!
I sommar ska jag och p ut och fjällvandra. Vilket kommer bli spännande för ingen av oss har gjort det tidigare. Men oj så jag ser fram emot det:) men det kräver ju också sin planering. Så idag var vi och införskaffade skor, så vi hinner gå in dom ordentligt. Så direkt när vi kom hem tog vi oss en promenad på någon timme. 


Haha när jag var mindre sa jag att jag aldrig skulle ha sådana kängor, för dom är så fruktansvärt fula! Och visst, man känner sig inte jätteglamorös i dom, men goa att gå i måste jag säga. Blir väl ännu bättre sen när man gått in dom ordentligt! 

Så nu har vi bestämt att det blir minst en promenad på 45 min varje dag. Minst! Och p kommer inte komma undan;) 

När vi var och skulle köpa skorna "råkade" jag hitta liiiite annat också, ooops! Så nu har jag lite nytt och fräscht i sommargarderoben också:) 


Så nu är jag redo för semestern, och ja, jag har redan börjar räkna ner.. Fast det är två veckor kvar! 
Men nu ska jag njuta utav det sista av helgen! 
Kramkram