söndag 15 juni 2014

Loka brunn

Hejsan hoppsan!
Sitter nu i bilen på väg hem från en helg i loka brunn. Åhh så bra vi har haft det, jag och min kärlek. Har känts superlyxigt hela helgen. Blivit servad allt och bara gått o dragit benen efter sig ungefär. 
Lite mörk bild, men hur mysigt rum som helst. Att inte tala om sängen. Hur go som helst, har sovit som en klubbad säl hela helgen. 
Skulle kunna skriva massa, men ni får lite bilder istället:) men lätt värt ett besök, och troligtvis inte sista gången vi var där. 

Fantastiska stigar att gå på. 

Sååå underbart med en kaffe här. Skulle kunna ha det så jämt;) 

Redo för tre-rätters

Min fina 

Snygg kombo;) behövdes en promenad efter den middagen.. 

Underbar natur! 

Morgongym och bästa utsikten. 

Från vår balkong

Man kan aldrig tröttna på hotellfrukost:) 

Så nu är jag laddad för en ny vecka med nya utmaningar. Men först väntar ett iw-pass ikväll när vi är hemma! 
Åh vad jag är lycklig och glad! 
Kramar