söndag 8 juni 2014

Slappar-söndag

Hej allihopa!
Dåligt med uppdatering här, men varit fullt upp med student och så. 
Så idag är det en lugn dag hemma, för att vila upp sig lite. Vågar knappt säga hur länge vi sov idag, haha! 
Precis kommit hem från att ha kört go-cart. Haha väldigt roligt, men jag får nog öva på att köra lite snabbare;) 

Till studenten bakade jag ett par kakor till fikabuffen. Bl.a. Pekannötsbollar, vilka blev mycket goda. Jag älskar pekannötter, och ger lite kolasmak tycker jag. Så här kommer receptet. 


20 dadlar 
200 g pekannötter 
1/2 tsk vaniljpulver
1 näve gojibär

Mixa först allt utom gojibären till en kletig smet. Häll i gojibären och mixa så det blandar sig, men inte så de blir helt mos. Rulla till bollar och kyl. 
Supersmarrigt! 

Nu ska jag planera veckans mat. För imorgon börjar ju paleotraining-challenge. Sedan blir det ett härligt träningspass, varit dåligt med det de senaste dagarna. 

Kramar