söndag 1 juni 2014

Finbesök och bästa passet

Kom hem för en stund sedan från bästa i-w passet. Kändes sååå bra! Älskar att jag hittat något som passar mitt lilla knä. Tror att en anledning till att det gick så bra idag var att jag var fylld av energi efter en dag med finbesök. Min lilla mormor och morfar, mamma och pappa var här och hälsade på. Åh vad jag suger in varenda sekund som jag träffar min älskade morfar just nu! Skulle kunna skriva en hel bok med hatord (ja det är verkligen hatord) om den hemska sjukdom som drabbat honom. Men han är strong, och jag beundrar verkligen honom för hans mod och för att han bara är så bra. En av mina förebilder i livet! Det är min morfar det!

Kom ifrån ämnet lite nu..Men det tåls att säga till ALLA hur fin och bra lille morfar är. Så världens största kram till honom! Och till mormor!

Nu ska jag gå och suga ut det sista av denna helgen, och ladda batterierna för en ny, grym vecka!

kramar