onsdag 25 juni 2014

Jordgubbshonung och städdag


Hej söta ni! 
Kommer precis hem från affären och hittade denna!? Hur god verkar inte den? 
Ska absolut testas. Får se vad vi hittar på med den;) 

Hoppas ni alla haft en bra dag! Min dag har varit ganska lugn faktiskt, trots jobb. Fick ett städryck på jobbet. Ni vet när det bara kryper i kroppen för att det är så skitigt överallt. Så var i princip överallt och ingenstans och städade;) så skönt när det blir lite ordning igen. 

Vet inte om det bara är jag. Men hemma om det är stökigt får jag liksom ingen ro förrens det är fint o rent. Sätter jag mig i soffan och det är stökigt kan jag liksom inte riktigt slappna av. Så alltid när jag går till jobbet och när jag kommer hem kör jag ett röj. SEN kan jag slappna av;) haha, det låter som vi stökar ner hur mycket som helst. Det gör vi inte. Men om jag ska erkänna är jag nog lite av en perfektionist när det gäller ordning o reda hemma. Är det lugnt hemma är jag lugn inombords, är det stökigt, är det stökigt inombords. 
Tror att det har lite med det jobb som man har. Jag menar det är ju knappast skinande rent. Och det är grejer överallt, verkligen överallt! Då vill man ha ordning hemma. Det är i alla fall min teori. Då har jag något att skylla på;) så nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen. Ha de gott! 

Kramkram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar