torsdag 5 juni 2014

På måndag gäller det

Hej alla fina!
Sitter i bilen på väg mot Småland och regnet smattrar mot taket. Finns det något mer sövande än att sitta i en bil och åka när det regnar? 

På måndag startar Annika Sjöö en paleotraining-challenge igen. Jag har gjort det en gång innan och man mår som en gud både i mage och huvud. 
Har varit mycket slarv med kosten för min del sista tiden och det känns verkligen. Fast med min mage krävs inte mycket för att den ska strejka..
Så det kom väldigt lägligt med en challenge. Men denna gången kommer jag inte att satsa lika hårt på hennes träning (kommer göra lite, men köra ganska mycket min egen), utan jag kommer mer köra kostbiten. Dvs strikt paleo i 21 dagar. Och det bästa av allt, jag har lurat in P i detta med;) men han kommer tacka mig sen, det är jag säker på! 


Nu är det fit för sommaren som gäller!!;) 
Ha en fin kväll i regnet! Jag kommer nog somna här i bilen snart.. 

Pussokram