måndag 22 september 2014

Basement design

Hur tänker ni kring hudvård? Innan har inte jag brytt mig så mycket, eller jag har alltid valt bra produkter, men aldrig tänkt att det måste vara ekologiskt.
Men egentligen, vi tar ju och gnider in allt i huden och här snackar vi verkligen direktkontakt, så fattar inte varför jag inte tänkt på det. 
Men idag byter jag ut mer och mer till ekologiskt och bra produkter för huden. Och om jag märker skillnad? Oja! Har alltid haft dålig hy, men nuså, såhär bra har den aldrig varit. 

För ett tag sen fick jag upp ögonen för en ansiktskräm som jag tycker är superbra! Inte bara för att den är naturlig och innehåller bara olika växter, utan också väldigt bra mot huden. Ni har kanske hört märket innan? Esse? 
I alla fall var det en kvinna som reste till Afrika och glömda necessären hemma och hittade då denna produkten i Afrika. Så hon började lansera den här i Sverige. 

Såhär ser burken ut! Riktigt len och go att ta på. 

Har hittar denna i en utav mina favoritbutiker här i Varberg, Basement design. Är ni här i krokarna kan jag varmt rekommendera att göra ett besök. Det farliga är att man aldrig kommer därifrån tomhänt;) 
En liten butik som är fylld av bra saker, både för hälsa och för miljön. 
Detta hittade jag när jag var där nu i helgen 

Pukkas goda te, björksav med ingefära och lime, ansiktskräm och två paleo-crunch till mellanmål. 

Ha en fortsatt fin måndag alla fina! 
Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar