onsdag 10 september 2014

Livstecken!

Hej alla fina!
Hör har ekat tomt någon vecka och jag är ledsen för det. Men är fortfarande inte helt pigg så energin är inte på topp. Den energi jag har lägger jag på jobbet, så när jag kommer hem är jag helt slut och orkeslös. Vill ha min energi tillbaka! Och framförallt vill jag kunna börja träna igen... 

I lördags efter jobbet stannade jagoch  plockade lite äpplen (tänk vilken fördel man har på jobbet, när man inte har egna äppelträn) Det är ju såååå mycket godare med egenplockade än köpta! 

En påse svenskt, närodlat och GOTT!! 

Jag har orkat lagat liiite mat (knappt) så har ett par recept att dela med mig av. Men det kommer senare. Men vad sägs om dillpesto? Eller varför inte mellanmålbars? 

Nu ska jag hämta ut ett paket som ligger och väntar på mig. Ett paket fullt med massa näring och gosaker! Ni får se sen;) 

Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar