onsdag 17 september 2014

Det där med att lyssna på sin kropp

Go morron såhär mitt i veckan!
Imorgon är det tre veckor sedan jag tränade sist. Tre veckor! Det känns som en evighet.. Jag vill kunna träna NU! 

Men... Det finns faktiskt en sak som är viktig, mycket viktig. Och det är att lyssna på sin kropp. Hur gärna jag än vill träna så är det bara inse att jag fortfarande inte är helt återställd sedan jag var sjuk. Tyvärr... Så det är bara vänta, och vila. Det jobbiga är att man inte har samma energi. Om det beror på att jag inte tränar just nu, eller om det beror på att jag fortfarande inte är frisk vet jag inte. Men en sak vet jag: jag vill ha min energi tillbaka och jag vill träna! Så håller tummarna på att jag snart får träna igen och får tillbaka min energi. 

Vill ta ut mig riktigt ordentligt och känna svetten rinna.. 

Ha en fortsatt bra dag!
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar