fredag 26 september 2014

Fredagsmys

Gokväll fredag, och fredagsmys.
För det är väl vad ni har? Det har i alla fall vi!

Till middag idag blev det dehär 
Räkooooor!! Åh vad det är gott. Och smidigt när man är lite småtrött en fredag. 

Och nu väntar det riktiga fredagsmyset, nämligen detta 

Äpplen! Mm det vattnas i munnen nu. 
Lovar er recept på detta samt tillbehöret till som jag håller hemligt sålänge. Men smakade på det innan och jag säger bara "som att få himlen i munnen" Då fattar ni att det är gott va?? Så här är fredagsmys på hög nivå, även om vi är lite trötta. 

Imorgon tänkte jag ge er en liten syn ur mitt skafferi. Ni är många som undrar över vad jag använder för olika saker. Så tänkte att det får bli några inlägg om olika produkter. Hoppas ni gillar det:) 

Ha nu en fin kväll och en go helg! Själv ska jag jobba Imon. 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar