lördag 13 september 2014

Fajitas


Hej lördag! 
Inte för att jag inte älskar mitt jobb. Men visst är det fantastiskt med helg!? Det tycker i alla fall jag! Kunna göra vad du vill, umgås med de man älskar, njuta, bara vara, vara ute i den fantastiska naturen osv. 

Denna helgen kommer jag spendera med min fina familj som kommer hit på besök. 
Tänkte bjuda på fajitas ikväll och hittade denna braiga kryddan på affären 

Hur bra?! Bara vanliga kryddor, inget annat!

Mer sådant tack!:) jag blir i alla fall glad när man hittar sådant i affären.
Tänkte servera fajitasen med massa olika grönsaker, olika ost och hemmagjorda tortillachips. Bra lördagsmiddag om ni frågar mig! 

Det får bli dagens tips från mig;) njut nu av helgen! Är ju dessutom fantastiskt väder!! 
Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar