måndag 15 september 2014

Det som betyder något

Jag är en känslomänniska. Det är fakta och bara så det är. Även om jag inte alltid visar det utåt. Jag är faktiskt ganska dålig på att visa känslor över huvudtaget. Men ut kommer dom förr eller senare, på ett eller annat sätt. Arg, ledsen, glad, irriterad, lycklig..

Nu på senare tiden har jag faktiskt insett vad det är som betyder något för mig. Innan har livet bara rullat på och allt har funnits där, så självklart. Men det har gått upp för mig att allt är faktiskt inte självklart. 
Man kan aldrig visa någon för mycket kärlek, eller säga för mycket hur mycket den faktiskt betyder. Innan det är försent. 

Idag när jag har varit ledig har jag haft en sån där känslodag. Då man funderar på lite av varje. Vad man vill, vad man gillar, vad som helt enkelt betyder något. Tänkte dela med mig av lite bilder på det som betyder allra mest i mitt liv, och som finns närmst mitt hjärta 

P som får stå ut med både det ena och det andra, men som alltid finns där och som alltid får fram mina bästa sidor. Älskar dig❤️ 

(Hade ingen bild på hela familjen, men alla är självklart medräknade) 
Min familj som alltid finns där, även om det ibland känns som dom bor lite för långt bort ... 

Min fina fina mormor och morfar (och självklart farmor, men hade ingen bild). Just nu bor jag alldeles för långt bort... 

Det finns saker i livet som är värt att lägga lite mer fokus på. Det gäller bara att lägga fokus på rätt. På det som betyder något, och som ger dig något tillbaka. Det andra kommer i andra hand. 

Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar