söndag 21 september 2014

Svampskogen

Go eftermiddag söndag!
Vart tar helgen vägen? Hur som helst har jag en superhelg. Inte för att det händer något speciellt, utan mer en helg där man gör vad man känner för och verkligen kopplar av. Det gillar vi! 

Igår hittade vi ingen svamp, men i morse var jag ute med Stina, och då hittade vi lite i alla fall. Men det kommer bli mer! Men vad härligt det är att traska runt i skogen. Alldeles ljuvligt om ni frågar mig. Och måste bara säga att svamptorken är så himla effektiv. Så svampen som plockades på morgonen är liksom redan klar. Super! 

Stövlarna på! 

Lite trattisar, mums! 

Har i eftermiddag experimenterat lite med en bärtårta, så jag koppas den uppskattas på kalaset Imon. Gillas den lovar jag att dela med mig till er! Nu blir det snart träning! Älskar att avsluta helgen med det. 

Ha det fint! 
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar