onsdag 15 juni 2011

Åldras i förtid???

Tror jag gått och blivit senil eller något...Hur kan man  glömma att ens syster kommer till Göteborg och man ska träffa henne en sväng på stan??? Jag menar det är inte varje dag som hon kommer hit och då glömmer jag det!?..Inte alls roligt!...Jag som verkligen sett fram emot det, och jag saknar henne, jättejätte mycket! Bara för det får det bli en bild på henne!
Jag skyller detta på att jag är grymt trött, har varit en rör dag i skolan tycker jag och att vi fick sluta tidigare. Sen hade jag bråttom hem för att tvätta, eftersom att det aldrig blev av igår...

Har även nu börjat inse att det inte alls är långt kvar tills vi slutar, faktiskt två veckor bara! Det är verkligen blandade känslor som svällar inom en... Skönt att slippa plugga, men alla man lärt känna då?? Kommer man hålla kontakten och så? Eller kommer alla bara försvinna och gå upp i rök? Jag ska i alla fall försöka hålla kontakten så gott det går så får vi väl se hur det blir! Sen ska man ut i arbetslivet, igen. Det känns riktigt skönt, verkligen. Börja tjäna pengar igen och när man kommer hem behöver man inte känna att man borde plugga, himla skönt!! Sen att man kommer till en sjukt bra arbetsplats gör ju inte saken sämre! Med dom arbetskompisarna så kan det inte bli annat är bra!

Men nu ska jag städa, och sedan blir det nog en promenix skulle jag tro!
Ha det fiint folket! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar