måndag 20 juni 2011

Hur bra som helst!

Det är så jag kände när jag var på jobbet idag. Detta kommer bli hur bra som helt! Man kan inte få en bättre arbetsplats vad gäller arbetskollegor, det känns verkligen BRA! Och det är väl tur att man känner så när man går där och jobbar!? Även om det faktiskt blir tråkigt att lämna skolan så kommer det bli hur bra som helst!

Förövrigt så har mitt simkort fortfarande inte kommit, så nu börjar jag bli riktigt irriterad...När man har fått telefonen vill man ju kunna använda den...

Idag har det varit en lång dag faktiskt! Fast den har gått väldigt fort. Gick upp vid fem för att åka och köpa blommor till brudarbetet i skolan (vilket jag tror kommer bli mycket bra, faktiskt), sedan vara i skolan till lunch för att sedan jobba till halv sju...Nu sitter jag här och har ordnat med massa, kattvakt (igen) och måste verkligen laga mat, så jag har något att äta i skolan imon...Men egentligen vill jag bara gå och sova. Ska gå upp tidigt imorgon med för att vara i skolan lite tidigare så jag hinner klart med allt. Sen när skolan slutat ska jag ÄNTLIGEN hämta MIN alldeles egna bil! Och jag är såhääääääär glad över det!

Men nu ska jag laga lite mat så det inte blir alldeles för sent, ska ju göra och steka biffar, så det lär ju ta en stund..
Men ha en fin kväll allesammans!

/ ida