onsdag 22 juni 2011

All good things comes to an end...

Det är såhär det känns just nu...Inser mer och mer för varje dag som går att jag verkligen kommer att sakna alla i skolan. Känns så konstigt att man snart inte kommer träffa dom så ofta längre, är bara fyra dagar kvar nu i skolan...Vart har tiden tagit vägen!? Minns fortfarande första dagen som igår, men nu är det bara FYRA dagar kvar. Känns riktigt sorgligt... Men det kommer ju bli bra efter skolan med, bara tråkigt att lämna alla man lärt känna.

Här kommer i alla fall lite smakprov på vad jag gjort som brudprojekt. var lite svårt att få med det på kort eftersom att den var lååååååång! Absolut den längsta jag gjort, och troligtvis den längsta jag någonsin kommer göra. Men vem vet, har an tur får man chansen att göra det igen!
Det var en brudbukett, men när vi skulle plocka ihop allt fick jag ett litet sprallryck och det blev en...





(Coursaget)


...en hatt!
Haha, ja man kan ju undra var man får allt ifrån.

Hur som helst så har jag äntligen fått simkortet till min telefon, så nu kan jag äntligen börja använda den! Dock kommer det ta lång, väldigt lång tid innan jag kommer fatta allt...Finns ju en del på den om man säger så, haha!

Nu ska jag stryka lite tvätt och sen ska jag bara ta det lugnt! Ska jobba imorgon, så är bäst att vara pigg. Blir väl att göra ett antal midsommarkransar, så det är lika bra att börja samla tålamod!
Ha en jättefin kväll folket! / ida