måndag 27 juni 2011

SOMMAR!!!

Nu är verkligen sommaren här och det är hur underbart som helst!
var ute och gick en promenix innan och trodde att jag skulle flyta bort, så sjukt varmt. Men det var skönt i alla fall, även om man trodde ett tag att man skulle dö typ.

Sen vill jag bara säga att denna dagen har varit super! började dagen med en liten sovmorgon för att sedan åka till Botaniksa trädgården. Det var väldigt intressant faktiskt, dock var guiden en aningen speciell så man stöde sig lite på det. men det han sa var intressant så det gick bra ändå.
Efter det tog vi en kaffe ute i solen för att sedan dra oss vidare mot liseberg med BRA folk! På liseberg hade de repetition inför Lotta på liseberg i kväll så vi stod och kollade en stund på det innan vi gick och spelade lite. Och nu kommer något chockerande:
JAG VANN!! För första gången i mitt liv vann jag faktiskt något på spel, helt och troligt. Jag vann inte bara en gång heller, utan TVÅ!! Vad händer!? Först vann jag en rulle med fem centerrullar i, och efter det vann jag stjärnvinst på toblerone. Hur gott lät inte det!? Har dock inte smakat något ännu, får spara lite på det tror jag.

Nu ska jag i vilket fall som helst gå ut och sätta mig lite, alldeles för varmt för att sitta inne.

Ha en underbar kväll! / ida