tisdag 21 juni 2011

Nu är den min!!

Idag har jag varit och hämtat MIN alldeles egna bil, det ni! ViIken frihet alltså, det är helt underbart, om ni bara visste. Sen var det ju det där med att hitta hem...Efter ett FLERTAL felkörningar hittade jag äntligen hem, vilket kändes bra att jag gjorde, haha!
Nu funderar jag bara på hur man ska få upp tankluckan, glömde fråga det...Men det problemet tar vi när det kommer.

Förövrigt har det varit en jobbig dag i skolan. Åkte till skolan tidigare idag för att inte behöva stressa, ändå står man där på slutet av dagen och blir sur och arg och stressad över att aldrig bli klar och funderar på om man hinner klart ens... Vid sådana tillfällen vill man bara kasta allt i väggen och gå därifrån. Men det blev bra när det blev klart i alla fall. (eller vi får väl se efter lärarnas bedömning hur det gått) Kommer kort på detta imorgon, hann inte ta några idag.

Sen är det så att jag längtar till midsommar nu, väldigt mycket, och vill att tiden ska gå fort dit! Jättefort! Så kommer Amanda till mig på torsdag kväll när jag slutat jobbat och stannar till söndag. Detta gillas mycketmycket!!

Men nu ska jag gå och pula lite här hemma. Ha det fint!

/ ida