söndag 19 juni 2011

When you tell the world you´re mine

Idag är det ett år sen man hörde denna låten och satt i slottet och kollade på bröllopet, ojoj vad tiden går, skulle kunnat vara igår! Googlade nyss på mitt namn och fick se denna bild:



Det är utanför slottskyrkan dagen innan. Komiskt att den skulle dyka upp bara sådär.

Hur som helst så har jag idag KÖPT EN BIL! Tänk att jag som inte kan ett smack om bilar var och kollade på en alldelesalldeles själv. Min bedömning blev att den såg bra ut så jag slog till. Hoppas på att det är rätt slutsats.
Nej men den var verkligen jättefin och jag kunde verkligen inte hitta minsta lilla sak som gick att klaga på, så det är mycket bra tycker jag. Jag känner mig nöjd.
Sen är det ju bara allt det där andra som ska ordnas med, som att tvätta den och allt sånt...haha, vi får väl se hur det går. Har tänkt på det, tänk om det blir punktering, då kommer jag stå där som världens fån och undra vad som har hänt. Eller när man ska åka och tvätta bilen, hur gör man det i en sådan dära apparat? Vet bara hur man gör det hemma i Småland, men aja det tar jag när det kommer.

Nu ska jag kolla inspiration till brudarbetet vi har i skolan imorgon och ett par dagar frammåt. Vill komma på något riktigt finurligt....

Ha en bra kväll allihop!
/ ida