söndag 5 juni 2011

Life is life and life is good!

Sitter ute i det underbara vädret och hoppas på att kunna få åtminstone en liten gnutta färg. Vi får väl se hur det går...

Ska snart packa det sista också innan man ska ta sig till stationen för att sedan åka ut till flygplatsen, wihooooo vad detta kommer bli bra!
Ska nog satsa på att köpa en massa nya kläder till sommaren, känner att jag kan unna mig detta! Eller får väl först komma på en anledning till varför jag kan unna mig det, haha! Måste också erkänna att det är lite nervöst inför flygningen, blir spännande att se om man har bokat allt rätt och så..jag kanske inte kommer till London, jag kanske landar mitt ute i tjottahejttii..haha! Nej, men det ska nog stämma hoppas jag!

Nu ska jag ut och bränna lite till i solen, ha det fint i detta ljuvliga väder! Så tar det nog ett tag innan jag loggar in här igen, har ju ingen dator.



Ha det! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar