fredag 3 juni 2011

Alone!

Då har familjen åkt hem vilket innebär blandade känslor. Skönt för att det man bor på varandra i det lilla kryinet, och lätt att bli lite irriterad ibland när alla ska vara på allt och inget (jag är väl inget kontrollfreak?), men känns också tråkigt och ensamt. Det är först när de åker som man inser att man saknar dom lite. Fast det går snabbt över faktiskt!
Tror jag har lyckats underhålla dom lite i alla fall. Igår var vi på Älvsborgs (stavning?) fästning och kollade, sedan blev det en snabbis på stan för att sedan åka till Liseberg vilket var lyckat! Tycker nog att det var bra att inte Atmosfear var igång, för då slappa man ta beslutet om man skulle våga åka den eller inte, haha! Sen idag har vi kollat runt lite här i Billdal och varit ute hela dagen och bara tagit det lugnt. Vi grillade också vilket alltid är väldigt gott tycker jag, det kan liksom aldrig sitta fel!

Sen är det ju faktiskt inte långt  kvar tills vi åker till LONDON, wihooooo. Det kommer verkligen bli sååååå himla roligt! Fast ska erkänna att jag ser nog mest fram emot shoppingen och kvällarna än skolan som vi ska hälsa på, haha! Men sen är det ju faktiskt så att det kan inte bli annat än bra när man åker med så bra människor, faktiskt!

Nu ser kvällen lugn ut, blir väl att städa och plocka ordning, sen tror jag det får bli en låååångpromenad för vädret är ju inte att klaga på precis. Tror kanske till och med att man fått lite färg?! Hoppas kan man ju alltid annars. Sen blir det nog att sätta på en film kanske, vi får väl se vad som faller in. Eller så får jag lite London abstinens och packar lite, skulle inte förvåna mig.
Men nu ska jag städa.

Ha det! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar