fredag 17 juni 2011

Som jag längtat!

Äntligen fredag! Denna veckan är det verkligen ÄNTLIGEN fredag! Denna veckan har verkligen varit konstig...Vet aldrig att jag varit så trött och omotiverad innan, känns som om man har gått omkring i en dvala och bara sett på allt som har hänt utan att vara medveten om det. Men det känns som att det blir bättre i alla fall, vilket är skönt.
var inte länge i skolan idag, kändes rätt onödigt. Så jag och Emma åkte till stan och gick lite där, sen tog vi (jag) en kaffe och satt och tjötade en massa. Efter det gick vi och mötte upp några i klassen för att äta lunch, vilket var mycket trevligt!

Nu sitter jag här och är helt slut och har tänkt att inte göra allt för mycket denna kväll, ska ju jobba imon. Så ska nog ut och gå en svängom senare och kanske kolla på en mysig film?
Ska även ta hand om mina hyresvärdars katt imon, vi får väl se hur det slutar, haha! Kanske får köpa lite nya möbler och prydnader efter detta? Hehe, nej då det ska nog gå fint, hoppas jag!
Väntar också på att mitt simkort...Men verkar som att jag får vänta till efter helgen vilket inte känns jättekul. Man ser liksom telefonen ligga där, men man kan inte använda den på grund av att man inte har ett litetlitet kort, något irriterande!

Men ha en fint kväll allesammans!

/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar