torsdag 16 juni 2011

Det slog mig en tanke..

När jag satt och funderade lite på vägen hem från skolan så kom jag att tänka på vad jag sa när jag var yngre. Jag ville flytta till Göteborg, och helst skulle jag bo i Billdal. Detta sa jag länge, länge. Och hur ser mitt liv ut idag?? JO, jag bor i Göteborg, och jag bor i Billdal. Hur fantastiskt är inte det? Ett sånt idyllställe är det så det finns inte. Varje gång man kikar ut genom fönstret, tar en promenad eller när man kommer hem så går det inte undvika att tycka att det är så otroligt vackert! Ibland är man ändå lyckligt lottad! Sen att man kommer bo här ett tag till gör ju inte saken sämre precis, ett riktigt sommarparadis är vad det är, faktiskt!



En annan bra sak är att jag idag fick min telefon, wihooo! Passade också på att byta in min lott jag hade mot en ny, har dock inte skrapat den än, men tror att jag ska göra det senare. För när jag kom hem idag så hade jag fått ett brev. Ett brev som inte kunde vara bättre än vad det var! Såååå, tror nog att jag ska ta och skrapa den där lotten sen!

En således tröttsam och jobbig vecka fick äntligen sitt uppiggande, ett fantastiskt sådant med!

Nu ska jag försöka mig på att förstå telefonen (jag är sämst på detta, fattar inte ens hur man sätter i simkortet) Haha, men jag ska nog allt klara det, annars får jag väl ta med den till skolan imon och fråga, det är inte värre än så. Hoppas jag.

Men ha det fiint folket! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar