tisdag 14 juni 2011

Så som jag hade dig förut...

Sitter och väntar på att få tvätta...Finns det något roligare än att tvätta?? (känn ironin)

Tänk om man kunde göra så som det står här....!!

Men i alla fall är det nu bestämt att jag får två veckor semester vilket är så otroligt skönt så det finns inte ord för det!!! Då ska jag en sväng till Öland och hälsa på hemma i Småland! Blir alla tiders!

Har också kommit på att jag verkligenverkligen vill ha en bil, tänk vad skönt det skulle vara!? Vi får väl se vad som händer och sker...!!
Ser också fram emot midsommar nu, det kommer bli hur bra som helst känner jag på mig. Från inga planer alls till massa bra planer som kan bli hur bra som helst, gööööött!! Men nu ska jag minsann gå och tvätta! Ha det fiint!!

/ida
Men nu ska jag gå och tvätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar