söndag 12 juni 2011

Trött!!

Sitter hemma i Småland och känner mig helt trött i hela kroppen. Men london var ändå sjukt bra och kommer ha några otroligt bra minnen därifrån! Känns tråkigt att det bara är mindre än tre veckor kvar i skolan nu också. Har insett att det är vissa som man kanske inte kommer att träffa mer, men som man ändå kommer att sakna, blandade känslor det dära...

Men tillbaka till London, så var det en hel del shopping och känns som att vi åt en massa hela tiden, haha men det är väl så som det ska vara. Skolan som vi var på var okej, känns som att man inte lärde sig mycket på det, men ser det som en roligt avslutningsresa, och allt som hände där får stanna där tycker jag, haha! Eller vad säger ni Ebba och Hanna (speciellt). Råkade också slänga ut mig en såndär svengelsk kommentar som jag lär få höra ett tag framöver, men det får jag väl bjuda på, haha!

Men nu ska jag sova så jag kan orka plugga lite imon, är ju trots allt prov på måndag, det sista som tur är!

Men god natt världen! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar