torsdag 30 juni 2011

Time to say goodbye...

Sista dagen i skolan är avklarad, och det var minsann mycket blandade känslor i det! Alla man har lärt känna, hur mycket ska vi träffas nu? Vi har träffat varandra nästan varje dag i ett halvår, och nu? Denna tiden kommer jag i alla fall minnas med massa glädje och skratt, för det är vi rätt bra på, eller?! Massa fina minnen, massa fina vänner, massa glädje, massa skratt, massa bra saker som hänt, massa fina stunder, massa bra saker helt enkelt! Men ändå skönt att slippa plugga mer, blir det någonsin mer? När, var, hur i så fall? Det är frågor som jag tar senare i livet när eller om det blir aktuellt. Nu är det bara att fokusera på annat...

Nu när man har lämnat skolan bakom sig börjar arbetslivet, på riktigt! och det börjar redan imorgon, ingen rast och ingen ro här inte! Vad är det för något? Men efter att ha jobbat imorgon kommer det bli en kalasbra helg är jag säker på! Får för första gången prova att köra bilen LÅÅÅÅNGT!!
Sen drar det igång igen på måndag, och då en hel, lååång vecka! Tur att man trivs så himla bra där, då går det bra ändå.

Nu ska jag packa lite, sen får jag se vad kvällen bjuder på..Jag vet vad jag vill göra med kvällen, men vi får väl se hur det blir med det, hoho!

Ha en fin kväll nu i alla fall, nu ska jag packa och sakna dem i klassen lite!

Puss! / ida