måndag 13 juni 2011

Yiiihaa!!

Här ser vi första kvällen med alla i London, och en bild säger mer än tusen ord, men den döljer lika många ord till! En helt klart minnesvärld kväll! (För oss som kommer ihåg den vill säga)








Lägg till bildtext


Vadå klantig? Jag brukar väl aldrig skada mig? Men har nog aldrig tidigare satt snittkniven i handleden...


En halvt lyckad bild på Big Ben (kom på precis när vi åkt förbi att jag kanske ville ha en bild).

Helt enkelt en bra resa! Tror det var denna kväll jag slängde ur mig till en servitris på svengelska:
- You know, it´s the Swedish Nationalday! Hahaha!












Då har man ÄNTLIGEN gjort det sista skriftliga provet! Nu är det bara en begravningsuppgift och en bruduppgift kvar! Vart har tiden tagit vägen??? Men himla gött att man inte behöver plugga mer!

Sen var jag för en gångs skull, kan ni tänka er, lite spontan och har beställt hem en vit iphone 4, här händer det grejer! Tror dock att jag snart måste köpa ny dator med, för den stänger av sig HEEEELA tiden vilket är mycketmycket irriterande!!!

Men nu ska jag gå och lägga mig för är totalt död då jag bara sov typ två timmar i natt...

God natt och sov gott världen! / ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar