söndag 12 juni 2011

Hörde jag prov??

Har prov imorgon och jag kan ju säga att det kommer INTE att gå bra...Har inte läst genom hela häftet än...Det får gå som det gör för jag har verkligen ingen ork till att plugga! Är verkligen så himla trött och har allmänt ingen ork till något...Vill bara lägga mig i sängen och vakna upp och känna ork, lust och glädje. Det är inte det att jag inte är glad, för det är jag, men känner att det är något som saknas... Något eller någon eller vad det är kan jag inte svara på. Men det är något! Eller så är det helt enkelt bara sömn som saknas....

Hur som helst så kommer det bilder imorgon från London, hinner och orkar inte lägga upp dom nu bara, men det kommer. Den som väntar på något gott säger man ju, haha!

Har också haft det VÄLDIGT bra hemma i Småland i helgen. Gustav hade student vilket var mycket roligt att träffa massa folk även om man var smått död efter London. Sen har man mest tagit det lugnt och umgåtts med familjen. Jag kan ärligt vara riktigt arg och sur och allt på familjen och besviken, men dom kan faktiskt vara riktigt bra med! Det är så jag känner just nu, och då är det trots allt jobbigt att lämna dom! Men nästa gång man åker hem får man träffa dom lite längre, vilket just nu känns skönt och bra! Men nu måste jag packa upp en massa och plugga lite till tror jag.

Men sov gott världen och sov gärna lite åt mig med!!
/ ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar