lördag 18 juni 2011

Wilma




Har idag varit kattvakt åt detta busfrö! Hon är nog bland den mest kelsjuka, och samtidigt busiga katt jag träffat på! SÅ liten och söt, så man blir rätt sugen på att skaffa sig ett djur, fast skulle nog hellre skaffa mig en hund då. Fast det var allt svårt att fånga henne på bild, hon ville gärna inte vara still, därav suddiga bilder. Sen har jag verkligen katthår ÖVERALLT! Får bli en riktigt dammsugning sen när jag inte ska ha henne mer.

Förövrigt har jag idag jobbat. Tänk att det bara är mindre än två veckor kvar innan man börjar jobba på "riktigt". Sjukt vad tiden går fort! Ett halvår har bara flugit förbi. Tycker nyss man till alla man ska flytta till Göteborg, men nu har man snart bort här ett halvår, helt sjukt! Men ska i alla fall bli riktigt kul att börja jobba, och tjäna lite pengar!
Nu får vi se vad kvällen bjuder på för spännande!

Ha en fin lördagskväll allihopa!

/ ida