måndag 26 september 2011

Älskling hör på, jag tar steget ur vår sista dans

Haha, jag måste börja med att berätta om när jag satt i bilen på vägen hem. Jag åkte in i en rondell och hör hur det tutar. Kollar mig omkring och undrar vem det är som tutar så fruktansvärt och så länge, tills jag inser att det är jag som tutar... Haha, jag började skratta för mig själv där i bilen. Folk måste ju tro att jag är dum i huvudet som åker runt rondellen och tutar för fulla muggar helt utan anledning. Haha! Det värst är att det inte är första gången heller... Får skylla på att tutan tar lätt, höhö!

Sen undrar jag vad jag idag har gjort, haha! Har köpt ett årskort på gymmet, så nu är det hårdträning som gäller! Haha, blir väl jag och alla vältränade, höhö!
Och nu när jag ändå ska börja träna har jag helt plötsligt, bara sådär bestämt att jag inte ska äta godis..Ser ni mig påväg att stoppa in en godis i munnen, stoppa mig! Haha!
Ne, men nu ska jag börja mitt lite mer hälsosamma liv, har jag bestämt!

Fast nu ska jag dricka lite honungsvatten och ta hand om min förkylning som inte verkar ge sig. Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar