tisdag 13 september 2011

I am here to stay, stay

Hu, vilket väder det är. Blåser och blåser och blåser...
När jag gick ut i morse tog jag ett steg på TRÄtrappan, och då hade det blåst på jord, och så hade det regnat... Halt så in i den, plus att det blåste så man trodde man skulle flyga med. Så vad ledde detta till?! Självklart trillade jag. Hoppas ingen såg, haha!


Annars har det inte varit något vidare uteväder, så har mest hållit mig inne idag, drog bara en sväng till Frölunda Torg. Det är farligt att gå där, fy vad mycket fina höstnyheter det finns! Får nog bli en ny tripp dit snart och shoppa lite, höhö!
Hade min kanske härligaste morgon på länge. Sovmorgon, och sen gjorde jag mig lite kaffe och mös. Man borde verkligen unna sig det oftare! Tror jag ska börja med det, dagen blir så mycket bättre efter det.
Gjorde även storkok idag, haha. Man kan tro att jag gjorde mat till en hel koloni. Blev mat för idag, och TIO matlådor. Så nu är min frys full av matlådor. Men det är väldigt skönt att ha. Det är väl bara det att jag kommer tröttna på det...

Igår precis innan jag skulle gå och lägga mig lyckades jag få igång tv:n igen, vilken lycka det var. Jag var nästan inställd på att jag var tvungen att köpa en ny, så mycket skönt!

Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar