söndag 18 september 2011

Här känner jag mig fri

(Mummmmma....)
Som ni ser på bilden blev det idag barnmat (pannkakor) till middag. MYCKET pannkakor dessutom, haha. Stod på receptet att det skulle bli ca 8st, så då tänkte jag att då kan jag ha det imorgon också. Och ja, nog blev det åtta pannkakor, GÅNGER tre! Haha, har pannkakor i mängd. Få väl göra crepes eller något imorgon med alla som är över. Men gott var det i alla fall, haha! Men usch vilken dålig middag egentligen...Men aja, var sugen på det.

Men usch, imorse sov jag sådär länge igen. Hatar det! Känns som att man sover bort hela dagen då. Men var väl behövligt, efter två timmars sömn natten innan..
Men hade än dock en sådan där skön morgon. När man går upp, gör sig ordning lite i sin egen takt. Sätter sig, dricker lite kaffe, läser en bok och enbart njuter! Så känslan av att ha sovit för länge försvann rätt snabbt.

Tänkte jag skulle ta en lång, härlig promenad...Får väl se om det har tänkt sluta regna. Annars blir det väl soffan..Ska ju faktiskt börja tidigt imorgon. Ska till hallarna och handla blommor, det är alltid lika roligt.

Ha en fin söndagskväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar