onsdag 28 september 2011

Hur skulle det vara då?

Tvättar för full rulle... Men gott luktar det, och alltid skönt att ha det gjort ett litet tag framöver i alla fall.
Haha, bara det att när jag skulle tvätta och går in i tvättstugan hos hyresvärdarna, så har hon precis satt på torktumlarna. Så när jag ska lägga i tvätten i tvättmaskinen bara smäller, och blixtrar det till. Blir skiträdd och skriker till, haha, att man alltid måste skrika till...Men det är väl typiskt mig....

Annars rullar livet på och jag gillar det! Längtar dok som tusan till jul nu! Men det är väl så när det börjar bli mörkt och löven börjar så smått falla av, man får lite den känslan då.

Nu ska jag göra mig honungsvatten och kura upp i soffan, vilket jag gjort några kvällar i rad nu....Men snart måste det väl hjälpa!
Ha en fin kväll!

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar